Výměna a reklamace

Výměna a reklamace

Reklamace / výměna u nás je tak jednoduchá, že tomu nebudete věřit.

Návod na nejrychlejší výměnu:

  • Objednejte si nový produkt a ten původní nám vraťte s číslem učtu pro vrácení peněz. Viz konec stránky
  • >> Zde si aktivujte dopravu zdarma - Doprava zdarma je na novou objednávku, ne na cestu balíčku k nám,  ten musíte zaslat na svoje náklady

Návod na pomalejší výměnu:

  • Zabalte produkty a odešlete na naší adresu s informacemi co máme s produkty dělat. 

Při vrácení / výměně zasláním na adresu:

  • Nemusíte mít fakturu
  • Od zakoupení na to máte 90 dnů (nemusíte nám psát datum zakoupení)
  • Nemusíte nám psát email, že to posíláte, nemusíte nám ani volat, že to posíláte.
  • Pokud se nemění adresa (odesílatel je totožný s tím co byl v objednávce, tak nemusíte adresu znovu psát)
  • Potřebujete papír, tužku a něco v čem to pošlete, nebo si  Stáhněte formulář a vytiskněte
  • Nesnažte se prosím o slohová cvičení, čím méně nepotřebných informací tam bude, tím větší budeme mít radost. Stačí napsat "Triko vyměnit za velikost M"  (dostupnost barvy a velikost ověřte zde označením barvy a velikosti)
  • NEPOSÍLEJTE NÁM S REKLAMOVANÝM TRIKEM DÁRKOVÉ BALENÍ. Dárkové balení je samostatný produkt a pokud ho nereklamujete, není důvod ho posílat, je velká pravděpodobnost, že byste ho již nedostali zpět. 
  • Výměna trvá většinou do 3 dnů od doručení k nám. 
  • Pokud u nás nemáte objednávku - dostali jste dárek, je nutné uvést do formuláře telefon a email. Bez toho nelze předat reklamaci přepravní službě. 
  • Pokud chcete triko vrátit, tak potřebujeme navíc číslo účtu, kam  poté přiletí chechtáky (více info níže)  a ideálně číslo objednávky. 

 Osobní odběr:  

  • Napište nám na email co, jak, za co a my vám triko vyrobíme a připravíme k vyzvednutí a vy nám vrátíte to původní při vyzvednutí nového 
     

CO LZE  VYMĚNIT / REKLAMOVAT? 
(pošlete nám triko, když je cokoliv špatně)

  • Velikost (nemáte doma takového hubeňoura jak jste si mysleli) 
  • Typ trika / mikiny (omylem byl zakoupen jiný materiál,nebo typ)
  • Barva (na vašem monitoru mohla vypadat jinak než ve skutečnosti)
  • Potisk (než triko přišlo našli jste si jiného koníčka)
  • Když chcete vrátit produkt (nájem se blíží)

CO NELZE VYMĚNIT? 
Nelze VYMĚNIT produkty s vlastními nápisy jako jsou:

  • motivy s nápisem týmu (hasičské, na vodu, sportovní)
  • dresy s jménem a číslem 
  • motivy s přidaným jménem,ročníkem, nebo čímkoliv navíc k potisku (rukáv, záda, uvnitř obrázku atd) 
  • motivy s přidaným obrázkem navíc k potisku (rukáv, záda, uvnitř obrázku atd) 
  • Trička zakoupena ve slevě (tato informace je v potvrzovacím emailu označena nápisem SLEVA)  - tyto trika lze pouze vrátit. 
  • Zapáchající trička  a chlupy
    Bude se to zdát divné, ale zákazníci nám vrací trika, co smrdí od kouře, od kdoví čeho, jsou plná chlupů atd. V případě, že takové triko dostaneme, nelze uznat výměnu. V takovém případě je nutné nám předem uhradit poštovné na cestu k Vám a triko vám bude vráceno, v případě že nebude uhrazeno, tak triko ekologicky zrecyklujeme.  

Pokud máte  takovýto typ motivu a chcete vyměnit velikost, nebo barvu, popřípadě typ, tak nám napište na info@myshirt.cz a něco vymyslíme ;-) 


Jak nám zboží doručit?

Zaslání na naší adresu
MyShirt.cz
​Podhorská 752/50
46601 Jablonec n. N.

Je jedno přes co to zašlete. Dopravce si zvolte vy (Pošta, PPL, DPD atd)




Poslání zásilkovnou zdarma - nutno počítat s tím, že na cestě to je mnohem déle, než když to pošlete poštou.

  • Zajděte na jakoukoliv pobočku Zásilkovny a tam nahlaste ZPĚTNÁ ZÁSILKA a KÓD 970 602 84 
    Je velká pravděpodobnost, že nebudou tušit co po nich chcete. V tom případě s tím nemůžeme nic dělat a musíte zvolit jinou pobočku, nebo to zaslat normálně poštou. Obsluha poboček dost často neví co dělá a jak to dělá, takže je nutné s tím počítat.

  • Počítejte s tím, že cesta balíčku k nám přes tuto službu může trvat klidně i 14 dnů. Může to u nás být druhý den, ale nelze to nijak ovlivnit a následně urovat


  • Napište nám nejdříve na email info@myshirt.cz  co chcete vyměnit a za co a až vám přijde email a SMS o tom, že to je připraveno, tak doneste původní zboží a vyměníte. 

Jak dlouho nám to trvá?

  • Reklamace je většinou vyřízena do 2 dnů od doručení k nám.
  • Vrácení peněz do 14 dnů (odesíláme 2x měsíčně)

JAK VRÁTIT (odstoupit od kupní smlouvy)? 

Stáhněte si tento formulář, vyplňte ho a zašlete k nám. Do 14 dnů vám peníze přijdou na účet.
NIKDY NEPOSÍLEJTE ZÁSILKU NA DOBÍRKU, TAKOVÁ NEBUDE PŘEVZATA A VRÁTÍ SE VÁM.
Jak nám zásilku doručíte je na vás. 
Peníze vracíme 2x měsíčně, nejpozději do 14 dnů od doručení.