Vaše objednávka se odesílá
🎄 Dnes poslední den na nákup s garancí

Časté dotazy

CO KDYŽ CHCI ZMĚNIT POTISK?

  • Cokoliv tě napadne na potisku změnit nebo přidat, tak napiš do poznámky k objednávce. 
  • Přiklady:
    • Chtěl bych tam přidat fotbalový míč, dolů do pravého rohu.
    • Na záda přezdívka Karel, velký, mezi ramena
    • Potisk zlatou barvou
    • Potisk místo dopředu dát na záda atd. 
    • Chtěla bych to samé triko, ale v pánském (např. pokud kupujete motiv, co máme v nabídce jen na dámském triku, velikost a barvu koupíte dámské a zbytek upřesníte v poznámce k objednávce) 

ZA JAK DLOUHO ZBOŽÍ ODEŠLETE? 

  • Nelze nijak garantovat dodání produktu "do druhého dne" "do pátku" atd. Ve chvíli kdy my to odešleme, tak to nemáme jak ovlivnit. Může to být u vás druhý den, nebo taky za 4 dny a je proto nutné s tímto počítat.  Je zbytečné po nás požadovat,  aby to u vás bylo druhý den. Není to v naších silách nijak zařídit. 
  • Dostupnost produktu, zjistíte po vybrání motivu a zvolení barvy a velikosti trička.
  • Produkty označené SKLADEM  - Takto označené produkty expedujeme každý pracovní den. Doba odeslání většinou následující pracovní den platí při objednání produktu do 7:00 v pracovní dny. V případě, že objednávku potřebujete neodkladně, tak to uveďte do poznámky k objednávce a my se jí pokusíme odeslat co nejdříve, ale opět není v naších silách garantovat dodání do druhého dne. 
  • Produkty označené ODESLÁNÍ ZA 4-6 DNY - Takto označené produkty expedujeme někdy i do dvou pracovních dnů, ale v některých situacích to může být 4-6 dnů.

MUSÍM SE REGISTROVAT?

  • Nemusíte, stáčí v košíku zadat adresu, kam máme zboží doručit. 

JAKÉ JE POŠTOVNÉ?

  • Aktuální cenu naleznete vždy v košíku (až tam něco vložíte)

JAK MOHU ZAPLATIT?

  • Platit lze kartou online nebo na dobírku.
    U kurýrní společnosti je potom možno platit i kartou, stejně jako na některých pobočkách České Pošty, nebo Zásilkovny

JAK PROBÍHÁ REKLAMACE? 

  • Stačí zboží zabalit, napsat do balíčku poznámku, za jaké zboží vyměnit nebo číslo účtu, kam budeme vracet peníze a to je celé.
  • Faktura není k reklamaci potřeba - máme vás v systému. 
  • Záruka na zboží je 2 roky a výměna zdarma je kdykoliv, pokud není zboží nošeno a práno. 

VRÁTÍTE MI PENÍZE? 

  • Ano, do 14ti dnů od doručení reklamace. Peníze odesíláme 2x měsíčně. Vracet můžete 90 dnů od doručení, nenošené a neprané zboží. 

JAK DLOUHO MYSHIRT EXISTUJE? 

  • Jsme tu od roku 2015 a odeslali jsme více jak 50 000 objednávek.

MÁTE KAMENNOU PRODEJNU?

  • Bohužel nemáme. Vybírat tedy musíš jen na našich stránkách. Prohlédnout a vybrat na živo to nejde.
  • Předem přes eshop objednané zboží, si lze poté vyzvednout na naší pobočce

JE TENTO ESHOP DŮVĚRYHODNÝ? 

  • To je úplně jasné. Jde nám o tvojí spokojenost a několik tisíc zákazníků dokazuje, že je na nás spolehnutí. 
  • Koukni na naše hodnocení na Heureka.cz  nebo Heureka.sk
KATEGORIE