who sells the best fake watches holds on its desire for premium quality standards.

great quality rolex replica.

high end rolex replica from replicamaker. orologi replica best seller.
reddit replica uhren best substantial elements.
Vaše objednávka se odesílá

Časté dotazy

CO KDYŽ CHCI ZMĚNIT POTISK?

  • Cokoliv tě napadne na potisku změnit nebo přidat, tak napiš do poznámky k objednávce. 
  • Přiklady:
    • Chtěl bych tam přidat fotbalový míč, dolů do pravého rohu.
    • Na záda přezdívka Karel, velký, mezi ramena
    • Potisk zlatou barvou
    • Potisk místo dopředu dát na záda atd. 
    • Chtěla bych to samé triko, ale v pánském (např. pokud kupujete motiv, co máme v nabídce jen na dámském triku, velikost a barvu koupíte dámské a zbytek upřesníte v poznámce k objednávce) 

ZA JAK DLOUHO ZBOŽÍ ODEŠLETE? 

  • Nelze nijak garantovat dodání produktu "do druhého dne" "do pátku" atd. Ve chvíli kdy my to odešleme, tak to nemáme jak ovlivnit. Může to být u vás druhý den, nebo taky za 4 dny a je proto nutné s tímto počítat.  Je zbytečné po nás požadovat,  aby to u vás bylo druhý den. Není to v naších silách nijak zařídit. 
  • Dostupnost produktu, zjistíte po vybrání motivu a zvolení barvy a velikosti trička.
  • Produkty označené SKLADEM  - Takto označené produkty expedujeme každý pracovní den. Doba odeslání většinou následující pracovní den platí při objednání produktu do 7:00 v pracovní dny. V případě, že objednávku potřebujete neodkladně, tak to uveďte do poznámky k objednávce a my se jí pokusíme odeslat co nejdříve, ale opět není v naších silách garantovat dodání do druhého dne. 
  • Produkty označené ODESLÁNÍ ZA 4-6 DNY - Takto označené produkty expedujeme někdy i do dvou pracovních dnů, ale v některých situacích to může být 4-6 dnů.

MUSÍM SE REGISTROVAT?

  • Nemusíte, stáčí v košíku zadat adresu, kam máme zboží doručit. 

JAKÉ JE POŠTOVNÉ?

  • Aktuální cenu naleznete vždy v košíku (až tam něco vložíte)

JAK MOHU ZAPLATIT?

  • Platit lze kartou online nebo na dobírku.
    U kurýrní společnosti je potom možno platit i kartou, stejně jako na některých pobočkách České Pošty, nebo Zásilkovny

JAK PROBÍHÁ REKLAMACE? 

  • Stačí zboží zabalit, napsat do balíčku poznámku, za jaké zboží vyměnit nebo číslo účtu, kam budeme vracet peníze a to je celé.
  • Faktura není k reklamaci potřeba - máme vás v systému. 
  • Záruka na zboží je 2 roky a výměna zdarma je kdykoliv, pokud není zboží nošeno a práno. 

VRÁTÍTE MI PENÍZE? 

  • Ano, do 14ti dnů od doručení reklamace. Peníze odesíláme 2x měsíčně. Vracet můžete 90 dnů od doručení, nenošené a neprané zboží. 

JAK DLOUHO MYSHIRT EXISTUJE? 

  • Jsme tu od roku 2015 a odeslali jsme více jak 50 000 objednávek.

MÁTE KAMENNOU PRODEJNU?

  • Bohužel nemáme. Vybírat tedy musíš jen na našich stránkách. Prohlédnout a vybrat na živo to nejde.
  • Předem přes eshop objednané zboží, si lze poté vyzvednout na naší pobočce

JE TENTO ESHOP DŮVĚRYHODNÝ? 

  • To je úplně jasné. Jde nám o tvojí spokojenost a několik tisíc zákazníků dokazuje, že je na nás spolehnutí. 
  • Koukni na naše hodnocení na Heureka.cz  nebo Heureka.sk
KATEGORIE
Zavolejte nám
Tomáš Laurin Tomáš Laurin Zákaznická podpora
Napište nám

Potisky nás baví

Už více jak 5 let se snažíme rozdávat radost našimi tričky a mikinami. Začali jsme s Honzou u Toma v kuchyni a dneska je nás už 7, máme obří zázemí, hromadu strojů a díky tomu jsme neuvěřitelně rychlí.

Tom

Přijímá objednávky, kontroluje, jestli u nich je vše co má být a když budete volat, bude na druhém konci.

Klárka

Připravuje trika k potisku a stará se o reklamace.

Honza

Připravuje pro vás individuální potisky a je hlavní autor většiny motivů v našem obchodě.

Petr

Má na starost naše dvě digitální tiskárny a pokud máte barevný potisk, tak to vyráběl právě Petr.

Milan

Termolis pro potisk triček a mikin je jeho největší kámoš.

Andrejka

S Klárkou je jedna ruka a barvy všech triček má v oku.

Martina

Ta to nakonec všechno zkontroluje, zabalí, opatří adresou a dohlídne, aby si to kurýr odvezl.