Časté dotazy
CO KDYŽ CHCI ZMĚNIT POTISK?
- Cokoliv tě napadne na potisku změnit nebo přidat, tak napiš do poznámky k objednávce.
- Přiklady:
- Chtěl bych tam přidat fotbalový míč, dolů do pravého rohu.
- Na záda přezdívka Karel, velký, mezi ramena
- Potisk zlatou barvou
- Potisk místo dopředu dát na záda atd.
- Chtěla bych to samé triko, ale v pánském (např. pokud kupujete motiv, co máme v nabídce jen na dámském triku, velikost a barvu koupíte dámské a zbytek upřesníte v poznámce k objednávce)
ZA JAK DLOUHO ZBOŽÍ ODEŠLETE?
- Nelze nijak garantovat dodání produktu "do druhého dne" "do pátku" atd. Ve chvíli kdy my to odešleme, tak to nemáme jak ovlivnit. Může to být u vás druhý den, nebo taky za 4 dny a je proto nutné s tímto počítat. Je zbytečné po nás požadovat, aby to u vás bylo druhý den. Není to v naších silách nijak zařídit.
- Dostupnost produktu, zjistíte po vybrání motivu a zvolení barvy a velikosti trička.
- Produkty označené SKLADEM - Takto označené produkty expedujeme každý pracovní den. Doba odeslání většinou následující pracovní den platí při objednání produktu do 7:00 v pracovní dny. V případě, že objednávku potřebujete neodkladně, tak to uveďte do poznámky k objednávce a my se jí pokusíme odeslat co nejdříve, ale opět není v naších silách garantovat dodání do druhého dne.
- Produkty označené ODESLÁNÍ ZA 4-6 DNY - Takto označené produkty expedujeme někdy i do dvou pracovních dnů, ale v některých situacích to může být 4-6 dnů.
MUSÍM SE REGISTROVAT?
- Nemusíte, stáčí v košíku zadat adresu, kam máme zboží doručit.
JAKÉ JE POŠTOVNÉ?
- Aktuální cenu naleznete vždy v košíku (až tam něco vložíte)
JAK MOHU ZAPLATIT?
- Platit lze kartou online nebo na dobírku.
U kurýrní společnosti je potom možno platit i kartou, stejně jako na některých pobočkách České Pošty, nebo Zásilkovny
JAK PROBÍHÁ REKLAMACE?
- Stačí zboží zabalit, napsat do balíčku poznámku, za jaké zboží vyměnit nebo číslo účtu, kam budeme vracet peníze a to je celé.
- Faktura není k reklamaci potřeba - máme vás v systému.
- Záruka na zboží je 2 roky a výměna zdarma je kdykoliv, pokud není zboží nošeno a práno.
VRÁTÍTE MI PENÍZE?
- Ano, do 14ti dnů od doručení reklamace. Peníze odesíláme 2x měsíčně. Vracet můžete 90 dnů od doručení, nenošené a neprané zboží.
JAK DLOUHO MYSHIRT EXISTUJE?
- Jsme tu od roku 2015 a odeslali jsme více jak 50 000 objednávek.
MÁTE KAMENNOU PRODEJNU?
- Bohužel nemáme. Vybírat tedy musíš jen na našich stránkách. Prohlédnout a vybrat na živo to nejde.
- Předem přes eshop objednané zboží, si lze poté vyzvednout na naší pobočce
JE TENTO ESHOP DŮVĚRYHODNÝ?
- To je úplně jasné. Jde nám o tvojí spokojenost a několik tisíc zákazníků dokazuje, že je na nás spolehnutí.
- Koukni na naše hodnocení na Heureka.cz nebo Heureka.sk