Vaše objednávka se odesílá
Produkty SKLADEM odesíláme většinou ten samý den

REKLAMACE

Reklamace / výměna u nás je tak jednoduchá, že tomu nebudete věřit.

  • Nemusíte mít fakturu
  • Nemusíte nám psát email, že to posíláte, nemusíte nám ani volat, že to posíláte.
  • Pokud se nemění adresa (odesílatel je totožný s tím co byl v objednávce, tak nemusíte adresu znovu psát)
  • Potřebujete papír, tužku a něco v čem to pošlete, nebo si  Stáhněte formulář a vytiskněte
  • Nesnažte se prosím o slohová cvičení, čím méně nepotřebných informací tam bude, tím větší budeme mít radost. Stačí napsat "Triko vyměnit za velikost M"  (dostupnost barvy a velikost ověřte zde označením barvy a velikosti)
  • NEPOSÍLEJTE NÁM S REKLAMOVANÝM TRIKEM DÁRKOVÉ BALENÍ. Dárkové balení je samostatný produkt a pokud ho nereklamujete, není důvod ho posílat. 
  • Od zakoupení na to máte 90 dnů (nemusíte nám psát datum zakoupení)
  • Výměna trvá většinou do 3 dnů od doručení k nám. 
  • Pokud u nás nemáte objednávku - dostali jste dárek, je nutné uvést do formuláře telefon a email. Bez toho nelze předat reklamaci přepravní službě. 
  • Pokud chcete triko vrátit, tak potřebujeme navíc číslo  účtu, kam  poté přiletí chechtáky (více info níže)  a ideálně číslo objednávky. 

CO LZE  VYMĚNIT / REKLAMOVAT? 
(pošlete nám triko, když je cokoliv špatně)

  • Velikost (nemáte doma takového hubeňoura jak jste si mysleli) 
  • Typ trika / mikiny (omylem byl zakoupen jiný materiál,nebo typ)
  • Barva (na vašem monitoru mohla vypadat jinak než ve skutečnosti)
  • Potisk (než triko přišlo našli jste si jiného koníčka)
  • Když chcete vrátit produkt (nájem se blíží)

CO NELZE VYMĚNIT? 
Nelze VYMĚNIT produkty s vlastními nápisy jako jsou:

  • motivy s nápisem týmu (hasičské, na vodu, sportovní)
  • dresy s jménem a číslem 
  • motivy s přidaným jménem,ročníkem, nebo čímkoliv navíc k potisku (rukáv, záda, uvnitř obrázku atd) 
  • motivy s přidaným obrázkem navíc k potisku (rukáv, záda, uvnitř obrázku atd) 
  • Trička zakoupena ve slevě (tato informace je v potvrzovacím emailu označena nápisem SLEVA)  - tyto trika lze pouze vrátit. 

Pokud máte  takovýto typ motivu a chcete vyměnit velikost, nebo barvu, popřípadě typ, tak nám napište na info@myshirt.cz a něco vymyslíme ;-) 


Jak nám zboží doručit?
Zaslání na naší adresu
MyShirt.cz
Podhorská 752/50
46601 Jablonec n. N.

Je jedno přes co to zašlete. Dopravce si zvolte vy (Pošta, PPL, DPD atd)



  • Napište nám nejdříve na email info@myshirt.cz  co chcete vyměnit a za co a až vám přijde email a SMS o tom, že to je připraveno, tak doneste původní zboží a vyměníte. 

Jak dlouho nám to trvá?

  • Reklamace je většinou vyřízena do 2 dnů od doručení k nám.
  • Vrácení peněz do 14 dnů (odesíláme 2x měsíčně)

JAK VRÁTIT (odstoupit od kupní smlouvy)? 

Stáhněte si tento formulář, vyplňte ho a zašlete k nám. Do 14 dnů vám peníze přijdou na účet.
NIKDY NEPOSÍLEJTE ZÁSILKU NA DOBÍRKU, TAKOVÁ NEBUDE PŘEVZATA A VRÁTÍ SE VÁM

 
KATEGORIE
Zavolejte nám
Tomáš Laurin Tomáš Laurin Zákaznická podpora
Napište nám

Potisky nás baví

Už více jak 5 let se snažíme rozdávat radost našimi tričky a mikinami. Začali jsme s Honzou u Toma v kuchyni a dneska je nás už 7, máme obří zázemí, hromadu strojů a díky tomu jsme neuvěřitelně rychlí.

Tom

Přijímá objednávky, kontroluje, jestli u nich je vše co má být a když budete volat, bude na druhém konci.

Klárka

Připravuje trika k potisku a stará se o reklamace.

Honza

Připravuje pro vás individuální potisky a je hlavní autor většiny motivů v našem obchodě.

Petr

Má na starost naše dvě digitální tiskárny a pokud máte barevný potisk, tak to vyráběl právě Petr.

Milan

Termolis pro potisk triček a mikin je jeho největší kámoš.

Andrejka

S Klárkou je jedna ruka a barvy všech triček má v oku.

Martina

Ta to nakonec všechno zkontroluje, zabalí, opatří adresou a dohlídne, aby si to kurýr odvezl.