Vaše objednávka se odesíla

REKLAMACE

CO LZE REKLAMOVAT / VYMĚNIT ? (pošli nám triko, když je cokoliv špatně)

  • Velikost
  • Typ
  • Barva 
  • Potisk
  • Když chceš vrátit produkt

CO NELZE VYMĚNIT? 

Nelze VYMĚNIT produkty s vlastními nápisy jako jsou:

  • motivy s nápisem týmu (hasičské, na vodu, sportovní)
  • dresy s jménem a číslem 
  • motivy s přidaným jménem navíc k potisku (rukáv, záda, uvnitř obrázku atd) 
  • motivy s přidaným obrázkem navíc k potisku (rukáv, záda, uvnitř obrázku atd) 
  • Trička zakoupena ve slevě (tato informace je v potvrzovacím emailu označena nápisem SLEVA)  - tyto trika lze pouze vrátit. 

Pokud máš takovýto typ motivu a chceš vyměnit velikost, nebo barvu, popřípadě typ, tak nám napiš na info@myshirt.cz a něco vymyslíme ;-) 


JAK REKLAMOVAT / VYMĚNIT? 
Triko zabal (ideálně do té samé krabičky, ve které ti přišlo nebo do obálky - do té s bublinkou)
Odešli jako doporučené psaní * na naší adresu:


MyShirt.cz
Podhorská 752/50
46601 Jablonec n. N.


Do balíčku vlož napsanou informaci o tvém požadavku o výměně. (Prostě vezmeš tužku, papír a co nejlépe jak umíš naškrábeš, co by ti udělalo radost.)
Pokud chceš triko vrátit, tak potřebujeme navíc číslo tvého účtu, kam ti poté přiletí chechtáky.

Reklamace je většinou vyřízena do 2 dnů. 

JAK VRÁTIT (odstoupit od kupní smlouvy)? 

Stáhni si tento formulář, vyplň ho a zašli k nám. Do 14 dnů ti peníze přijdou na účet.
NIKDY NEPOSÍLEJ ZÁSILKU NA DOBÍRKU, TAKOVÁ NEBUDE PŘEVZATA A VRÁTÍ SE TI

Uschovej si podací lístek! Když se triko zalíbí někomu jinému a cestou k nám ho ukradne, tak pak dostaneš chechtáky od pošty ;-)

* Proč doporučené psaní? Protože to je nejlevnější (40-50 Kč)
 
Stáhni si reklamační formulář pro snadné vyplnění a zaslání reklamace
Stahuj zde
KATEGORIE